A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Happyland

Přidat recenzi

Cestovní kancelář Happyland Bohemia nabízí ubytovací kapacity na španělské Ibize, Menorce, Mallorce nebo Formenteře. V Řecku s ní můžeme poznat ostrovy Peloponés, Kos, Kréta a Rhodos, na Kypru místa Protaras a Ayia Napa. V Egyptě na nás čeká městečko Taba a v Turecku Ölüdeniz, Marmaris, Bodrum, Antalya, Side. Na všech poznávacích zájezdech nás po celou dobu doprovází průvodce, na pobytových zájezdech jsou k dispozici delegáti pouze v předem určených hodinách a jsou nám nápomocni při organizaci výletů, při ubytování, pronájmech aut a jakýchkoli potížích, které mohou při našem pobytu nastat. Rezervaci zájezdu můžeme provést telefonicky, prostřednictvím prodejních kanceláří provizních prodejců nebo pomocí internetového objednávkového formuláře.

Kontakty

Jungmannova 18
110 00 Praha

Email: zajezdy@happy-land.cz
Web: http://www2.happy-land.cz/

HODNOCENÍ Happyland

(0)
0
0
0
0
Přidat recenzi

Recenze

Schmud
Dobrý hotel  
22.10.2009 13:49:21 | Schmud
 

Celkový dojem, přístup personálu
Cestovní kancelář nemůžeme hodnotit příliš pozitivně. I přes písemné sliby v instrukcích na místě nebyl slovensky nebo česky mluvící delegát. Místo toho tu byl egypťan. Ten sice hovořil anglicky, což by nám nijak nevadilo, jelikož anglicky umíme. Hůře na tom byly ostatní účastnice zájezdu, které anglicky neuměly. Problém byl ale ten, že tento egyptský zástupce nám prakticky nic nevysvětlil a jak věci v hotelu chodí jsme si museli zjistit sami metodou pokus omyl. Například teprve, když jsme si na pláži chtěli vyzvednout ručníky, tak jsme zjistili, že bysme měli na recepci vyfasovat karty na ručníky apod. S odjezdem to bylo stejné, egypťan nám jen poslal SMS, že nás vyzvedne ve 2:30, ale už nezařídil snídaňové balíčky a odvoz zavazadel tak, jak to měly ostatní CK. My bychom si to samozřejmě dokázali dohodnout sami, ale předpokládali jsme, že to udělá on, když nám neřekl, že si to máme zařídit sami. Další problém se vyskytl na letišti, když se zjistilo, že nám cestovka vytiskla špatně letenky. Po chvíli diskutování se do věci vložil výše zmíněný egyptský průvodce a po jeho \"zásahu\" nás odmítli odbavit a posadili nás vedle. Asi po hodině, když už byli všichni ostatní cestující odbaveni nás teprve odbavili s tím, že kdyby jim náš průvodce tolik nenadával, tak by nás odbavili už dříve.

Pěkný hotel  
21.10.2009 14:19:00 |
 

Celkový dojem, přístup personálu
Naprosto příšerné služby, rozhodně nedoporučuji. Přetože kancelář slibovala slovensky mluvícího delegáta, měli jsme k dispozici pouze anglicky mluvícího Egy´pťana, který se o nás příliš nestaral. Aj by nám ař tak nevadila, ale viděli jsme ho pouze při příjezdu a při odjezdu. Nikdo nám neřekl jak to v hotelu chodí apod, takže jsme si všechno museli zařizovat sami (náramky AI, karty na ručníky apod. Pokyny k odjezdu jsme si museli sami vyžádat a ve finále se na letišti ukázalo, že máme od CK šptně vytisknuté letenky a vypadalo to že nás do letadla vůbec nevezmou. Nakonec jsme v pořádku odletěli, ale CK Happyland vřele nedoporučuji!

Úžasná dovolená - naprostý úlet  
10.08.2009 22:16:39 | Filip Kňava
 

Celkový dojem, přístup personálu
naprostá spokojenost, vše zařízené k naší spokojenosti. Delegáti na místě bezproblémoví.

Sofitel nezklamal  
22.10.2008 11:51:42 | hhani
 

Celkový dojem, přístup personálu
Bez problémů, spokojenost.

Yalihan-kontrasty přes positivní recenze  
02.10.2008 14:39:26 | Oldřich Maximovič
 

Celkový dojem, přístup personálu
a)delegátka Petra nedospělá osoba s povrchními znalostmi v rozsahu knihy kterou si v hotelu můžete přečíst sami b)CK nám písemně potvrdila odlet o den dříve než skutečně bylo.Den navíc kdy už jsem měl být v zaměstnání nám nic nepřinesl, protože od 12,00 hod po vyklizení pokojů jsme do 22,00 čekali ve studeném a deštivém počasí v recepci hotelu na odvoz na letiště. Doporučuji aby podobnou turistiku prováděli pouze renomované CK a ne amaterská sdružení která nedokáží optimálně koordinovat příletové a odletové časy.