A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

FISCHER

Přidat recenzi

CK FISCHER umožňuje zprostředkovat dovolenou prakticky na celém světě. Mimo osvědčené destinace ve Středozemí (Španělsko, Řecko, Azorské ostrovy, Kanárské ostrovy, Balkán ale i Arábie) též zájezdy do exotiky – od Karibiku, Jižní a střední Ameriky, USA, přes Singapur, Indonésie, Filipíny, Malajsii, Thajsko, Vietnam, Srí Lanka, Maledivy, SAE, Omán..., Keňa, Tanzánie, Zanzibar, JAR, Gambie, Botswana.. až po Francouzskou Polynésii, Fidži, Austrálii a Nový Zéland.. Mimo velmi širokou nabídku zájezdů CK FISCHER nabízí i další služby jako individuální zájezdy, zprostředkování pojištění apod. Může se též prokázat dlouhou řadou kladných referencí. Značka CK FISCHER je také ztělesněním spolehlivosti, jistoty a odbornosti v cestovním ruchu, o čemž svědčí dlouhá řada prestižních ocenění, mezi nimi i několikanásobné vítězství v soutěži Českých 100 nejlepších, opakovaně čelná pozice v anketě CZECH TOP 100 (pravidelně druhá pozice za Škoda Auto). Žádná jiná cestovní kancelář není v Česku tak dlouhodobě úspěšná.

Kontakty

Na Strži 65/1702
140 62 Praha 4

Tel: +420 221 636 111
Email: info@fischer.cz
Web: http://www.fischer.cz/

Pobočky

- J. Seiferta 147Mělník

- Pražská 155Kolín

- Jana Palacha 1025Mladá Boleslav

- Průhonice - Čestlice Obchodní 111, Hypernova 1.patroPraha - východ

- Brodská 5/496Příbram

- Provaznická 13Praha 1

- Národní Tř. 10Praha 1

- Anglická 16/242Praha 2

- Sluneční náměstí 2583/11Praha 5 - Stodůlky

- Nákupní 389/3Praha 10 - Štěrboholy

- Karlovo náměstí 10Praha 2

- Tylovo náměstí 15/3Praha 2

- Vinohradská 230Praha 10

- tř. Svobody 547/19Cheb

- Karlovy Vary Tesco-OC Fontána, Chebská 370Karlovy Vary

- nám. Míru 65

- Šafaříkovy sady 5Plzeň

- U nádraží 16Teplice

- Pařížská 16Ústí nad Labem

- ul. Karla IV. 5České Budějovice

- třída 9. května 2886Tábor

- Jánská 864/4Liberec

- Puškinova 1009Hradec Králové

- třída Míru 302 třída Míru 302Pardubice

- Benešova 2Jihlava

- Legionářská 1Olomouc

- Pražská 255/41Olomouc

- Oc San, Hlavní Tř. 20/3061Šumperk

- Nám. Svobody 13Brno

- Vídeňská 100Brno

- Jana Palacha 22Břeclav

- Úprkova 807/6Hodonín

- Dukelské nám.26Hustopeče

- Jezuitská 176/10Znojmo

- Tř. T. Bati 481Zlín

- A. Macka 122Ostrava 1

- Nám Republiky 860, OD ElánHavířov

- Horní náměstí 1Opava

- Novinářská 6aOstrava 2

- Sjízdná 5554/2Ostrava - Třebovice

- Nám. VSM 4Most

- Kostelní 90Domažlice

- Náměstí 131Kdyně

- Plánická 3/1Klatovy

- Pražská 898Louny

- Americká 46Plzeň

- Náměstí republiky 116Tachov

- Nám.míru 338Litvínov

- 5. května 7Litoměřice

HODNOCENÍ FISCHER

(4.9)
143
4.9
2
145
Přidat recenzi

Recenze

Dovolená v Turecku - Eftalia Village  
12.06.2018 13:42:01 | Cogina
 

Celkový dojem, přístup personálu
Před týdnem jsme se vrátili z dovolené v Turecku z hotelu Eftalia Village. Cestovali jsme s kanceláří Fischer. Zaplatili jsme dovolenou v rámci služby Dynamix, což je zvlášť letenka, ubytování a transfer z a do hotelu. Instrukce jsme dostali ne týden před, ale již skoro 14 dní před odletem. Všechno klaplo na jedničku, hned po příletu se nás ujala zástupkyně Fischera, odvedla nás k firmě zajišťující odvoz do hotelu a jeli jsme hned. V hotelu vše v pořádku, žádný problém, dokonce u této služby neměl být delegát, ale protože v tuto dobu už jsou v hotelu čeští turisté na klasické zájezdy, tak jsme si delegátku našli a popovídali si s ní. Je naprosto skvělá a pro ostatní hosty dělala maximum. Termín vyzvednutí z hotelu při zpáteční cestě nám poslali SMS, ale také byl uveden na hotelové recepci, kam firma zajišťující odvoz na letiště posílá informace o časech vyzvednutí. Prostě za nás velmi dobrá zkušenost.

Splnila CK vše, co slíbila?
Ano

LRR
Po čtvrté a snad naposled  
19.07.2017 08:29:31 | LRR
 

Celkový dojem, přístup personálu
Jeli jsme s Fischerem za 5 let po čtvrté. Nijak nás nemotivovali, žádný bonus nenabídli. Vždy to vzešlo z toho, že měli lepší cenu, nebo byli jediní, kdo danou destinaci nabízel. A mohu říci, že sestupnou tendenci si drží neochvějně. Poprvé nás na letišti vítala česká delegátka co vypadala jako letuška, jela s námi autobusem a říkala, že si CK zakládá na tom, že mají české delegáty. Druhý rok nás vítala také, ale do hotelu s náma už jel česky hovořící Egypťan. Třetí rok česky hovořící Egypťan již jen vybral peníze za víza od těch, co si je u CK zakoupili a dál pokračoval jen řidič, který neuměl ani anglicky.

Splnila CK vše, co slíbila?
Letos se nám život zkomplikoval o to, že jsme zájezd koupili přes Invii. Zkrátka to jinak nešlo, nebudu se rozepisovat proč. Na přelomu roku se Fischer s Invií rozešel a oba nám napsali, že se o nás, samozřejmě, postarají. Fischer chtěl, abychom poslali peníze přímo jemu, což byl nesmysl ze dvou důvodů. Jednak jsem už zaplatil a druhak smlouvu o doplatku jsem měl s Invií. Ne s Fischerem. A taky napsali, že další instrukce dostaneme již od nich. Ano... stihli nám poslat pár reklamních mailů a SMS. Ale ještě v pátek (odjížděli jsme v pondělí) nám nikdo nebyl schopen poslat vouchery. Nakonec, po mnoha urgencích, nám je poslali z Invie v pátek večer. V destinaci vypsala delegátka schůzku na den po našem příletu. Tam se, samozřejmě, nic o odletu ještě nedozvíme a jde jen o seznámení s hotelem a o nabídku fakultativních zájezdů. Tamtéž slíbila další schůzku ohledně odjezdu. I v knize na recepci byly takové schůzky z dřívějších termínů zvlášť označeny. Ale ani 13 hodin pře odjezdem (v noci) z hotelu nebyla o schůzce v knize ani zmínka. Chyběl i údaj o odletu či alespoň odjezdu z hotelu. Zkoušel jsem psát 2x mail do CK. Bez odezvy. Pak jsem zavolal do CK (hovor jsem měl zdarma, narozdíl od volání na eg. číslo delegátky). Nejdřív mi začali tvrdit, že to nevědí a že musím komunikovat přímo s delegátkou. Tak jsem se zeptal, proč mám utrácet za něco, co by mělo být samozřejmostí? A, najednou, během 15 minut, dorazila SMS s instrukcemi a ještě poznámkou že mám přece vše v knize na recepci. Stál jsem zrovna vedle ní a vím, že to nebyla pravda. Údaj o odletu se tam záhadně objevil až večer, když jsme se šli dohodnout s recepčním na vystěhování pokoje a odnosu zavazadel.

3 x a dost!  
29.03.2017 13:10:09 | HonzaS
 

Celkový dojem, přístup personálu
Pokud jde o Fischera, já mám prostě zkušenosti špatné. Letěl jsem s nimi v posledních pěti letech třikrát (1 x Řecko, 2 x Španělsko) vždy s výhradami, vloni s reklamací. Pominu jejich ojeb s délkou pobytu - nevím jak to dělají, ale přílety měli zásadně pozdě večer, vždy tak, že jsme byli ubytováni až po půlnoci a návraty byly v brzkých ranních hodinách, třeba ve dvě ráno - takže ze 14 nocí bylo 12 a dvě půlky. Pominu i tu skutečnost, že delegátky byly tragické, jednou dokonce ani nehovořila španělsky, pouze anglicky, takže jsem vážně zapochyboval, k čemu mi takový placený člověk v místě vlastně je? Nebudu ani mluvit o jejich snaze, prodat pitomcům z ČEZka předražené pronájmy aut spřátelených půjčoven. Fischer se zejména na Mallorce vyznačoval neskutečným chaosem v organizaci příletů a odletů. Nikoho z CK Fischer nešlo v hale dohledat a jen elementární znalost jazyka nás navedla ke správnému autobusu. Zpátky pro nás třeba zas přijel jen jeden autobus a rekreantů bylo na dva autobusy, delegátka nikde, telefon nedostupný...no je toho více. Vrchol byl vloni, přijeli jsme do hotelu po půlnoci, ale zaplacené ubytování (apartmán) nebylo volné. Dostali jsme minipokoj ve zvýšeném přízemí s přistýlkou. Delegátka na telefon mi sdělila, že teď už s tím nic neudělá, ať beru to, co mi dávají, že to budeme řešit odpoledne. Na nic jiného, než aby mi zabezpečila a ověřila ubytování jsem delegátku nepotřeboval. Zdravotní indispozici jiné turistky v hotelu stejně řešila recepce, delegátka nemluvila španělsky. Cestou zpět mělo letadlo TravelServisu (absolutně bez servisu) mezipřistání v Brně - o tom nebylo při podpisu smlouvy zmínky, požadoval jsem přímý let z Ostravy. V Brně nám nedovolili vystoupit. Letadlo stálo hodinu na ploše v třicetistupňovém vedru, bez klimatizace, pak přeletělo 150 km do Ostravy. Uplatnil jsem reklamaci, vrátili mi trapných 1200,-Kč. Opravdu si takto nepředstavuji placené služby, proto chci letos do Bulharska letět bez prostředníků. S CK Fischer už nikdy více!

Dobré služby  
19.12.2015 10:22:21 | kostička1
 

Celkový dojem, přístup personálu
Velmi profesionální přístup, na veškeré dotazy jsme dostali odpovědi. Splnili vše, co bylo slibováno v katalogu. Před dovolenou jsme dostali i kontakt na místního delegáta, který s námi prokonzultoval dotazy týkající se aktuálního místa pobytu. Při pobytu vhotelu nám byl delegát k dispozici každý druhý den nebo na telefonu. Naprosto fantastická průvodkyně při výletech

Splnila CK vše, co slíbila?
Na 100%

Super  
28.11.2015 13:12:01 | petr-kuc
 

Celkový dojem, přístup personálu
Celkový dojem fajn.

Splnila CK vše, co slíbila?
Splnili vše.