A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Cestovní kancelář Fede se zaměřuje na zajišťování zájezdů do Itálie. Pro příznivce zimních sportů jsou připravovány lyžařské pobyty v Dolomitech. Letní pobytové zájezdy u moře směřují na italské ostrovy. Cestovní kancelář Fede nezapomíná ani na letecké eurovíkendy. Tato nabídka zahrnuje státy jako např: Francie, Velká Británie, Nizozemí, Irsko nebo Španělsko. Cestovní kancelář Fede sídlí v centru Prahy.

Kontakty

Jeruzalémská 3
110 00 Praha 1

Tel: 224 142 340
Email: fede@fede.cz
Web: http://www.fede.cz/

HODNOCENÍ Fede

(2.3)
1
2.3
2
3
Přidat recenzi

Recenze

místo odjezdu  
14.03.2013 13:20:10 | michalstudenka
 

Celkový dojem, přístup personálu
Přes cest.agenturu INVIA jsme se přihlásili na lyžařský zájezd s určeným odjezdem z Brna. Ale až po úhradě jsme se dověděli, že místem odjezdu je Praha, stalo se několik dnů před odjezdem, vznikly nám komplikace s dopravou z Brna do Prahy a zpět (lyžařský zájezd znamená více věcí k přepravě). Nicméně skutečnost, kterou nám sdělili, totiž že z Brna odjíždí málo ůčastníků, neodpovídala, jako místo odjezdu Brno by preferovali i někteří další, kteří taktéž museli dojet do Prahy z Moravy a pro které by bylo původní místo odjezdu Brno přístupnější. Tato okolnost snížila celkovou kvalitu zájezdu, který byl jinak bezvadný. Také jsme zpětně zjistili, že nám nebyly dodány všeobecné podmínky k dopravě ani katalog zájezdů, tím pádem jsme ani nemohli tušit, že dojde ke změně odjezdového místa.

Splnila CK vše, co slíbila?
ne

 

Celkový dojem, přístup personálu
Celková struktura webových stránek je velmi jednoduchá a přehledná. Snadné a rychlé vyhledávání zájezdů přímo na domovské stránce by správně mělo uživateli usnadnit hledání a ušetřit ho zbytečného proklikávání se. Pole ZEMĚ nám nabízí pouze a výhradně Itálii (proč?), ovšem když ji nezaškrtnu a jen vyhledám např. poznávací zájezdy na listopad, vyjedou mi zájezdy do Itálie a jeden do Londýna. Celý vyhledávací systém bude zřejmě trochu nedoladěný. Mezi záložkami zcela navrchu home page nalezneme přehledně seřazené sekce dle zemí Itálie, Chorvatsko, Portugalsko, Malta, Španělsko (které sousedí se záložkami lyžařské zájezdy, poznávací zájezdy a exotika). Po kliknutí na ně ovšem objevíme pouze všeobecné informace k té dané zemi a pár strohých vět o ubytování dopravě, stravě a delegátovi. Když pomineme fakt, že tyto informace jsou tak strohé, že by zde vůbec nemusely být, ve většině případů si každý klient, který do oné země chce cestovat, všechny tyto informace zjistí předem sám jinak, pokud už je předem neví. Zrada přichází v okamžiku, kdy do vyhledávacího filtru zadám pouze zemi, např. Portugalsko. Filtr pracuje, filtruje, ale neobjeví se žádná nabídka. Jsem tak v domnění, že žádné zájezdy do Portugalska cestovní kancelář v daném momentě nenabízí. Když ovšem zkusím do vyhledávacího filtru nezadat nic a pouze kliknout na Vyhledat, ve výsledku hledání vyskočí 55 nabídek včetně deseti nabídek Portugalska. Totéž se pak děje se všemi zeměmi, které zadám do filtru. Nabídka se neobjeví žádná, ale když nechám filtr prázdný, nabídka se objeví úplná a to pro všechny země. Obávám se zde, že méně trpělivý klient, kterému se nezobrazí jediná nabídka do destinace, kterou filtroval, by mohl okamžitě opustit webové stránky CK Fede v domnění, že žádná aktuální nabídka prostě neexistuje a zakoupit tak zájezd u konkurence a to jen z důvodu nefunkčního filtrovacího systému cestovky. Zcela mi zde chybí možnost vytvoření zákaznické profilu, se kterým mohu následovně operovat dle svých potřeb. Tzn., chybí zde možnost rezervací online a následná úprava detailů rezervace zájezdu online. Kdyby snad chtěla být CK Fede opravdu „in“ a jít „ s dobou“, mohla do vytvoření klientského profilu zakomponovat i další prvky jako vlastní avatar, zasílání novinek dle vlastního výběru atd. Na home page byla k nalezení blikající reklama lákající na Slevu 8 % při včasném nákupu do 15. 10. 2011 a to i přes to, že v den navštívení webovek bylo 19. 10. 2011, tudíž už čtyři dny po termínu a reklama stále láká na už neexistující slevu. Na webových stránkách Snow.cz (http://snow.cz/tema/1935-ck-fede) se zase dočteme negativní ohlas od klientky, která chtěla využít slevu na zájezd s CK Fede díky tomu, že je držitelkou snowcard a když přišla do Fede a dožadovala se slevy, byla jí zamítnuta samotnou majitelkou. Dotyčná klientka tedy řeší problém přes fórum stránek snow.cz, kteří mají u Fede slevu inzerovanou. Pozdější zjištění, že katalog CK Fede se stal „nejhezčím katalogem roku 2010 v kategorii pobytové multidestinační zájezdy“ mne naprosto šokovalo. Již přední strana katalogu je zmatečná, v popisu nabízí pouze Itálii, Maltu a Portugalsko (avšak uvnitř najdeme destinací více). Ovšem to si zřejmě už musí každý klient domyslet a předpokládat, že v katalogu je více destinací než uvedeno na titulu.

 

Celkový dojem, přístup personálu
Obsah v katalogu: V něm nalezneme barevně velmi pěkně zpracovaný obsah, který ovšem nemá nikde vysvětlivky, proč je barevně oddělený. Těm bystřejším čtenářům zřejmě dojde, že barevně budou odděleny sekce dle místa pobytu, ovšem jasné to být rozhodně nemusí a není. Samá sleva: Trochu únavné jsou strany s dalšími a dalšími slevami a speciálními nabídkami, ať už pro novomanžele nebo pro seniory atd. V katalogu jsme teprve na 12-13 straně a již je zcela zjevně „přeslevováno“. Co stojí za povšimnutí: Autobusová doprava s barevně upravenou tabulkou odjezdů, příjezdů a míst pod níž nalezneme důležité upozornění které zní: „Rádi vám proplatíme dopravu z vašeho města do nejbližšího svozového místa do celkové výše zpáteční jízdenky 300 Kč/ os.“. Toto upozornění je sice tištěno tučným, leč příliš malým písmem a proto se zcela ztrácí v textu. Já osobně to považuji za dosti důležitou informaci. Takto na mě ovšem upozornění, které zaniká v textu působí tak, že se CK snaží o co nejnižší počet klientů, kteří si nabídky proplacení jízdenky všimnou! Vezměte si brýle na čtení: Mapa lyžařských oblastí Dolomity Superski je rozložena na šířku přes dvě strany a je hezky provedena, ovšem příliš malým písmem. Obávám se, že ani lidé s brýlemi na čtení by nemuseli mít to štěstí přečíst jednotlivé oblasti a délky sjezdovek.

docela pěkný hotel  
28.03.2011 20:45:28 |
 

Celkový dojem, přístup personálu
Byli jsme docela nespokojeni s vedoucím zájezdu,občas podával velmi nepřesné informace,dokonce si ani nepřekontroloval délky skipasů,takže čtyři lidé ze zájezdu poslední den na sjezdovce u terminálu zjistili,že mají neplatné skipasy museli si zařizovat nové.

Hrozná cestovní kancelář  
11.03.2011 11:22:16 |
 

Celkový dojem, přístup personálu
S cestovní kanceláří jsem byla nespokojená. Měla jsem objednanou dopravu z Brna, ale ck mi napsala, že ji máme pouze 2, v autobuse jsem zjistila, že jsem minimálně 4 a na místě, že někteří lidi jedou s tou stejnou kanceláří přímo do Brna. Podle pokynů o odjezdu mi měla být proplacena celá cena cesty Praha-Brno a zpět, proplaceno mi však bylo jen 300 Kč na osobu. Delegát byl na hotelu jednou a některé informace, například na večeři nám informace o našich místech podával delegát jiné ck. Při zpáteční cestě byly rozsazeny v autobusu rodiny s dětmi!