A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Exim Tours

Přidat recenzi

S cestovní kanceláří Exim Tours a.s. cestuje každým rokem více a více zákazníků, což ukazuje mimo jiné i na spokojenost jejích klientů. Společnost je navíc natolik úspěšná, že založila i dceřiné společnosti v Polsku, na Slovensku, v Maďarsku a v Rumunsku. Za dobu své činnosti získala mnoho odborných ocenění v oblasti cestovního ruchu (např. Nejlepší touroperátor pro Afriku a Střední Východ, 1. místo v kategorii Charter, aj.) V roce 1996 navíc zavedla incomingové oddělení, které je připraveno pomáhat s výběrem zájezdu zahraničním zákazníkům, kteří mají zájem strávit svou dovolenou v České republice. Zájezdy mohou zájemci vybírat z letní nebo zimní nabídky jak tradičních, tak i exotických zemí.

Kontakty

Revoluční 23
110 00 Praha 1

Tel: 241 093 244
Email: online@eximtours.cz
Web: http://www.eximtours.cz/

Pobočky

- T.G.M. 85 (pod Mc DonaldsKarlovy Vary 360 01

- Čs. Legií 204/13Děčín - 4 405 02

- 28. října 871Teplice 415 01

- Černovická 5430Chomutov - OC GLOBUS 430 03

- Jungmannova 6Plzeň 301 01

- Hypermarket GLOBUSChotíkov u PLZNĚ 330 17

- Nám. Sítná 3113 (hotel Kladno)Kladno 272 01

- Bondy centrum, tř. Václava Klementa 1459Mladá Boleslav 293 01

- Kouřimská 103Kolín 280 02

- nám. 17. listopadu 288Příbram 261 01

- Tř. 9. května 736Tábor 390 02

- Hroznová 26České Budějovice 370 01

- (Malá) Moskevská 146/51 (vedle OD Balon, naproti terminálu MHD)Liberec 460 01

- Dukelská 95Hradec Králové 500 02

- OC Grand, nám. Republiky 1400Pardubice 530 02

- Veselá 4 (přízemí KB)Brno 602 00

- Tyršovo nábřeží 5496Zlín 760 01

- 8. května 10Olomouc 772 00

- Radniční 4 (bývalý Plynárenský dům)Šumperk 787 01

- ul. 28. října 21/23 (vedle Vodafone)Ostrava 702 00

- Těšínská 2914/44Opava 746 01

- Plzeňská 8Praha 5 150 00

- Václavské nám. 60Praha 1 110 00

- Antala Staška 28Praha 4 140 00

- Bubenečská 10Praha 6 160 00

- Radlická 117Praha 5 150 00

- Francouzská 30 (u tram. zast. Jana Masaryka)Praha 2 120 00

- Novodvorská 994Praha 4 - Lhotka 142 00

- Budějovická 1667/64Praha 4 140 00

- Letiště Praha RuzyněPraha

- U nákladního nádraží 848Valašské Meziříčí 757 01

- U stadionu 1640/1Havířov 736 01

- Písecká 972/1Plzeň 326 00

- Netroufalky 770/14 Brno-město 625 00

HODNOCENÍ Exim Tours

(4.7)
308
4.7
24
332
Přidat recenzi

Recenze

 

Celkový dojem, přístup personálu
Ubytování v 5hv resortu na Korfu byla katastrofa. Sami bez delegátky jsme si vyjednali lepší pokoj, odpovídající kategorii dle smlouvy, ale až po dvou dnech, jelikož hotel tvrdil, že má vše lepší obsazeno.

Splnila CK vše, co slíbila?
CK nám následně odmítla řádně sepsanou reklamaci, kterou jsme chtěli ty dvě noci kompenzovat. Prokazatelně byla porušena smlouva, takže soud bychom vyhráli, ale kdo se chce dnes soudit kvůli pár tisícům... Exim na to spoléhá, a tak vás pošle někam... Navic jsme zjistili, že např. francouzští turisté v hotelu mají v přepočtu za stejnou cenu o kategorii kvalitnější pokoje. Exim proto nedoporučuju.

 

Celkový dojem, přístup personálu
Ačkoli s touto cestovní kanceláří jezdím na dovolenou již řadu let, tentokrát mne velmi zklamala. Netýkalo se to přímo mojí osoby,nicméně, problém se mě téměř bezprostředně týkal. Abych situaci vysvětlila: V červenci tohoto roku odjela moje matka, která je ZTP, společně s tetou a jejím manželem na dvoutýdenní dovolenou do Egypta. Den po příletu Dostala maminka velké horečky (přes 39) a na zadní straně stehna se jí udělal bolestivý pásový opar. Situaci hned následující den konzultovala přímo v hotelu Bella Vista s delegátem, který na ni neměl čas a řekl jí, aby se obrátila na VZP!!! Moje poznámka: v Egyptě se obracet na VZP?? Co ta s tím proboha má společného??... A dále jí řekl, aby v žádném případě nechodila k tamějším lékařům, že je to zbytečné. Já, jakožto dcera, jsem byla toho času v Praze, a o situaci se dozvěděla pouze prostřednictvím sms zprávy, ve které mi maminka zoufale popisovala svůj zdravotní stav a neochotu pomoci. Z důvodu vysoké horečky a značných bolestí nebyla ani schopná na pokoji najít vytištěnou smlouvu a cestovním zdravotním pojištění. Nicméně, já jsem věděla, že si zdravotní pojištění zařizovali již při sjednávání dovolené, a přímo u CK Exim Tours. Protože delegát nebyl nápomocen, nezbývalo mi nic jiného, než se telefonicky obrátit na nějakého kompetentního zástupce z CK a situaci mu objasnit. Jediné, co jsem požadovala, bylo sdělení, u koho přesně má maminka cestovní zdravotní pojištění sjednáno, popř. číslo pojistné smlouvy, abych se mohla následně obrátit již přímo na pojišťovnu s prosbou o pomoc. Telefonistka ale byla naprosto odměřená a odmítala mi sdělit jakékoli informace s tím, že se jedná o osobní informace! A to i přes to, že jsem jí nadiktovala rodné číslo mojí matky, destinaci, datum příletu a odletu a další podstatné informace, které mi byly známy. Hovor uzavřela s tím, ať si tam maminka dohledá tu smlouvu a obrátí se na pojišťovnu sama! No, nevím, asi slečna nikdy nebyla tak nemocná, že se sotva pohnula!!! A navíc, vůbec nepochopila mojí situaci, jakožto dcery, vzdálené od nemocné matky přes 4000 km!!! Jediné, co jsem chtěla, bylo sdělit alespoň jméno pojišťovny, zbytek bych si zařídila... Bohužel, bez výsledku. Nechali by tam nemocného člověka bez pomoci. Neumíte si představit, jaký strach jsem prožívala, a jak strašný je to pocit, když nevíte, jak máte pomoci... Na druhé straně bych tímto chtěla poděkovat ERV pojišťovně, kterou mi doporučila kamarádka. Stačil jeden prostý, bleskurychlý telefonát, během kterého postačilo operátorce sdělit pouze jméno mojí maminky a název hotelu, a během pár minut jsem znala jak pojišťovnu, u které bylo zdravotní cestovní pojištění sjednáno, tak obsah pojistné smlouvy. ERV také zařídila převoz maminky do tamější nemocnice na vyšetření, kde dostala ATB a léky na horečku, a byla převezena zpět na hotel. Podotýkám, že celá tato akce včetně převozů netrvala ani dvě hodiny. Klinika byla naprosto seriózní a maminka byla do druhého dne bez horeček, a do pár dnů zcela fit! Jak málo by stačilo k tomu, aby situace byla vyřešena bez sebemenších problémů a včas. Opravdu jsem zklamaná. Lidé si stěžují na kde co, že jim vrže postel, že hotel není dostatečně vyzdobený, že není velký výběr pečiva... Cože jsou dle mého názoru opravdu prkotiny s tím, pokud jde o zdraví! Přeji vám všem, aby vaše dovolená proběhla bez problémů a abyste nemuseli obdobnou situaci nikdy řešit. Eva

Sluzby delegata  
12.07.2017 10:18:10 | petr.jurak
 

Celkový dojem, přístup personálu
Naprosto otresny zpusob delegata CK v Egypte (Egyptan). Mel zajem jen o prodej a sve vlastni ksefty s leky a sim kartami.

Splnila CK vše, co slíbila?
Ano

špatné informace  
01.05.2017 13:11:47 | kostička1
 

Celkový dojem, přístup personálu
Pokud člověk zavolá na info linku, napíše dotaz na internet nebo je přímo na pobočce jsou pracovníci milí a budí dojem, že se opravdu snaží uspokojit zákazníka. Když jsem se snažila zjistit podrobnosti o výletech nebyli mi schopni poskytnout žádné informace, takže si člověk nemůže naplánovat dopředu jiné aktivity. Výlety nabízené na místě se dost podstatně lišily od nabídky v katalogu CK. Myslím, že to není až takový problém, poskytnout zákazníkům aktuální informace. Týden před odjezdem jsem volala na info linku, jestli není nějaká změna v čase odletu a v trase letu. Byla jsem ujištěna, že vše je tak jak je ve smlouvě, žádná změna není a kdyby náhodou k nečemu došlo, budou nás včas informovat. V té době jsem již věděla, že odlety jsou o hodinu opožděné a že se již dávno nelétá přes Kanadu. Kvůli čemuž jsme si museli vyřídit vízum. Stejné to bylo i při zpátečním letu. Odlet z destinace o hodinu později, při mezipřistání na Varaderu další zpoždění dvě hodiny. Plánovaný přílet v 13.15 na Ruzyni , skutečnost 16.05

Splnila CK vše, co slíbila?
Na sliby CK již dávno nedám, informace z katalogu si raději ověřuji jinde - různé diskuse a stránky o cestování. Příjemně překvapila delegátka paní Eva - byla velmi milá a ochotná. Bohužel v době, kdy jsme dovolenou kupovali, nikdo z českých CK neměl destinaci Holguin Kuba v nabídce. V rámci objektivity musím dodat, že jsme požadovali dva sousední pokoje a ty nám byli přiděleny.

Madla20
Super dovolená  
19.03.2015 15:56:15 | Madla20
 

Celkový dojem, přístup personálu
Výborný

Splnila CK vše, co slíbila?
Ano nebyl problém.Akorát by CK měla informmovat klienty ,že když jedou na výety, tak že si balíčky na cestu a pak i na cestu k odletu musí hradit sami klienti.Jelikož to jsme nikdy nezažili tak jsme se divili ,že je musíme platit.Ale asi to tam tak funguje.