A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Zavedená cestovní kancelář Brenna, která se na trhu cestovního ruchu pohybuje od roku 1992 má své sídlo v Brně a z názvu města je odvozen i název této společnosti. Ke spokojenosti zákazníků přispívají nepochybně dlouholeté zkušenosti zaměstnanců společnosti, vstřícnost, informovanost a kvalita poskytovaných služeb. Hlavními destinacemi, kterými se CK Brenna zabývá, je Řecko, Turecko, Španělsko a Itálie. V nabídce jsou zimní i letní pobyty a každoročně je nabídka obohacována o novinky - v letošním roce v katalogu nově najdeme např. řecký ostrov Santorini a italskou Sicílii. V případě, že máme rádi zimní sporty a chceme se vydat na dovolenou do zahraničí i v zimě, CK Brenna pro nás připravuje ubytovací kapacity v Itálii, v oblasti Friuli Venezia, Ravascletto a Piancavallo.

Přidat recenzi

Recenze

markapone333
Nic moc  
26.07.2018 12:46:54 | markapone333
 

Celkový dojem, přístup personálu
Takový průměr, služby v kanceláři na 1. Bohužel mají na letišti v Brně špatně organizovaný přesun ze soukromého parkovište. Při cestě na letiště pouze jedno devítimístné vozidlo. Slečna musela jet velice rychle a nebezpečně předjížděla. Na parkovišti jsme museli odevzdat klíče od našich aut, což v pokynech na cestu psali,že nám zůstanou. Slibovala, že při cestě zpět bude aut více. Přijeli dvě auta. Takže další čekání. Jedna cesta trvala asi 30 minut.Další mínus, delegáta nezajímá nic jiného než Vám prodat výlet. Objednali jsme si lodní výlet. Garantoval nám místenky na lodi a žádné čekání na bus. V ceně výletu měl být oběd. Na loď jsme nastupovali poslední, s malými dětmi jsme si neměli kde sednout. Když výlet končil,ptala jsem se na ten oběd v ceně. Slečna se hrozně divila,že něco chceme, výlet je prý bez oběda. A nakonec jsme ještě čekali 30 minut na rozpáleném parkovišti na autobus. Už jsem cestovala s řadou CK, ale s touto už jet příště nechci. Bohužel.

Splnila CK vše, co slíbila?
Byl to takový průměr

Zklamání  
15.09.2014 23:17:09 | velkejfly
 

Celkový dojem, přístup personálu
dobrý, ochotní do té doby než zaplatíte.

Splnila CK vše, co slíbila?
Byl jsem s Brennou na dovolené pošesté a musím říct - stačilo!! Takový přístup ke stálým klientům, aby člověk pohledal. No, budeme to nazývat pravým jménem - okrádání. Zákazník si zaplatí za služby, které nedostane a když podá reklamaci, odkážou ho na "Informace k zájezdu". Tam se samozřejmě dozví, že mu jako klientovi, nevzniká nárok na náhradu neposkytnuté služby, kterou samozřejmě zaplatil!! WTF?! Pokud někdo nevěří, rád mu poskytnu k nahlédnutí komunikaci s p. jednatelkou T. Ledererovou.

danka
kedykolvek zas  
04.07.2012 21:42:30 | danka
 

Celkový dojem, přístup personálu
toto bola nasa prva skusenost s ceskou CK a kedykolvek si ju s nimi zopakujeme

Splnila CK vše, co slíbila?
ano

že by posun k horšímu?  
10.08.2011 08:09:49 | Yura
Datum pobytu: Srpen 2011
 

Celkový dojem, přístup personálu
Hotel Maritsa-bay – ostrov Samos¨ (Hotel rodinného charakteru – jak se píše v katalogu - je nazván podle jména své docela příjemné majitelky, která zde dělá vedoucí a recepční.) 1) Hotelový minibus, který jezdí do Pythagorionu a je uváděn v instrukcích je sice (jako jediná služba) zdarma,ovšem prostudujte si pečlivě časy,které zde záměrně uvedu – do Pythagorionu: 10:00; 11:00; 12:25; 20:10; 21:20 Zpět:10:05; 11:05; 12:30; 20:15; 21:25. (V neděli nejede vůbec). Pokud chcete třeba klidnou večerní procházku nádherným osvětleným městem Pythagorion, plného nočního života, nezbývá nic jiného než dopředu půjčit si skůtr, auto, či jet zpět taxíkem. V našem případě jsme měli smůlu – taxikáři více než týden stávkovali, takže jsme šli do hotelu po svých asi 3-4 km úsek. Ten je velmi nebezpečný, po hlavní silnici plné navzájem se předjíždějících místních šílenců. Pokud je někde napsáno, že vám se vším vyjdou vstříc, opomněli nejspíše dodat, že za patřičný poplatek.(Prosili jsme tedy prostřednictvím delegátky majitelku hotelu, že když už stávkují taxikáři a ve městě je největší slavnost roku s ohňostrojem, aby alespoň jednou udělala výjimku a poslední minibus dojel alespoň 11:30, vyšla vstřícně vstříc za 3eura na osobu. 2) I přes apely na naši delegátku.Ta nám naopak rezignovaně sdělila, že tohle řeší s každým turnusem turistů a že hotel na vzdálenější straně pobřeží si o těchto službách může nechat jen zdát a že ani nevíme, co máme. Nakonec nás v tom zmínění klienti z protějšího hotelu utvrdili při vzájemné konzultaci při společném výletu.(Minibus jen na domluvu za 5euro na osobu). 3) Vy, kteří máte nutkání podlehnout zdání ušetření peněz za polopenzi, nepodléhejte mu! Zaplaťte si INCLUSIV kdekoliv jinde a věztě že ještě nemálo ušetříte. (Třeba na ono případné půjčení si skůtru, auta, nákup či výlet). Zdejší porce jídla k večeři by neuspokojily ani školáky na prvním stupni ZŠ. Polévky se podávají sporadicky. Zákusek – jedna bluma nebo kousíček melounu, pomeranč nebo hrstička kompotu z konzery. Kdo by čekal zákusek ve formě zmzliny, koláčku, či pod.(alespoň jednou) – nedočká se. Veškeré pití i vodu si ke každému jídlu zaplatíte.(ilustračně: místní pivo Alfa=3eura,voda=1euro). V tomhle vedru máte opravdu žízeň neustále a s tím se tu počítá. Také po koupání v moři docela vyhládne.Ve finále zjistíte, že hlad a žízeň vás donutí buď zajet si na oběd do města (viz.zmiňované absurdní časy spojení) nebo si dát jídlo i pití opět za svoje v dětské porci na hotelu.Snídaně: suchá buchta, nasekané rajče s trochou okurky, 1druh lepkavého salámu, 1druh taveného a plátkového sýru, místní velmi rychle osychající chleby (za týden o něj máte pořezané dásně) kafe, čaj, dobrý džus, jogurt, med, marmeláda, máslo, občas vejce natvrdo – proč ne(?) – to vše – ovšem bez jakékoliv obměny a vyjímky – stále dokola – den co den. Na časté dotazy klientů, zda by nebylo možné k snídani něco jiného,třeba i místního nebo ovoce – odpovídají opakovaně, že jsou rajčata. Mimochodem se kolem dokola válí v sadech spousta shnilých plodů citronů, pomerančů apod., které se ostýcháte vzít, ale nakonec vás to zřejmě donutí. Pokud by jste logicky v tomto případě čekali bar plný chipsů, tyčinek, oplatků a jiných mlsot – věřte že opak je pravdou – nikde nic! …Tož tak! ... 4) Internet na recepci za poplatek je tak pomalý, že je rozumnější poslat domů pohled. Ten bude určitě rychlejší, jelikož se domovská stránka e-mailu či jakákoliv jiná stránka se nenačte ani po několikanásobných zoufalých pokusech. Jo, vy jste chtěli najít PSČ? Zprávy z domova či ze světa?Facebook,icq nebo snad webkameru přes skype? Zapomeňte na to. Přesto je tato služba v katalozích uváděna a též standardním způsobem zpoplatněna, stejně tak jako by internet opravdu fungoval. 5) Krásný je ovšem místní přístup ke kočkám. Mají jich plný hotel a starají se o ně daleko lépe než v ekonomické krizi o klienty. Se psem (něco jako německý ovčák), který je celý den přivázaný v jámě na řetězu, už to tak valné není. 6) Nenechte si ujít zdejší fakultativní výlety. Všechny měly velmi kladné ohlasy přes to, že z vás budou chtít všude vytáhnout peníze…(Ale s tím už se tak nějak počítá). Zábava třeba formou řeckého večera přímo na hotelu (jakou jsme zažívali i jinde na řeckých hotelech) je nemyslitelnou záležitostí…Případnou cenu za zpříjemnění večera ubytovaným turistům na objednávku si nedovedeme raději ani odhadovat… Nezapomeňte na repelent do zásuvky (místní komáři jsou obzvláště dotěrní a vytrvalí a odpuzovačům odolní). I s ohledem na tuto skutečnost a 24hodinové vedro, počítejte i s velmi pravděpodobnou nutností přikoupit si na místě klimatizaci (5euro za den). 7) Výhled z hotelu, pláže, šnorchlování a příroda – to vše jo opravdu bez nadsázky božské. (Oblázky –nezapomenout na boty do moře. I bazén je fajn.) Na počátku dovolené by si člověk řekl, že tohle tohle všechno veškerá výše zmiňovaná negativa zastíní. Pláže,zákoutí,čistota vody v moři,příroda i místní malebná architektura – to vše je skvostné. Ale po čtrnácti dnech pak musí říci, že ani onen rajský výhled na moře a okolí opravdu nezastíní vše. 8) Nikdy jsme nepovažovali za nutné psát negativní recenze. Místní přístup nás k tomu ale donutil ve smyslu varování ostatních, kteří se na tento hotel chystají. A protože si myslím, že nejsme nijak nároční klienti a máme lecos vyzkoušené, píšeme pro ty, co si nechají poradit. Znovu tedy na rovinu: Zkuste to s inclusivem kdekoliv jinde. Budete to mít za minimálně srovnatelné peníze a ještě (snad i s lepšími službami) ušetříte – OPRAVDU!!! 9) „ - I tohle výmluvně ilustruje řecký ekonomický bankrot.“ (Michal Viewegh – Další báječný rok). Byť se ona citace, mírně vytržená z kontextu, zaměřuje na řecká vína, věřím že ji soukromě můžeme rozšířit i na většinu již zmiňovaných bodů. 10) Slíbili jsme i ostatním, že tuhle recenzi sepíšeme, takže tímto slib (i když neradi) plníme. A protože jsme nikde k tomuto hotelu nenarazili na špatné ohlasy na internetu, vyzkoušíme si proto i tohle - jak dlouho ji zde nechá webmaster viset… Tak schválně - (Michale i všichni ostatní…) Budou tyto informace přínosem pro jiné turisty(dají na naše rady?), pro delegáty (nebudou jen lhostejně říkat, že tak to prostě je?), pro cestovky (dozví se o tom vůbec?), nebo že by snad i pro samotný personál (přestanou nosit celý den použité nádobí po jedné skleničce a donutí se používat podnosy?) či snad majitelku hotelu? (Úspěchem by bylo snad i to, kdyby jí to přimělo naučit se používat platební terminál i pro čechy…) Tak schválně… S pozdravem i nadále stálí fanoušci Řecka, jeho ostrovů, přírody,moře, letovisek a hotelů, kde si dokážou našich (snad i příště utracených) peněz opravdu vážit. Rodina z Moravy. Srpen 2011.

giagiá
Studia pro nenáročné...  
27.10.2010 23:17:35 | giagiá
 

Celkový dojem, přístup personálu
Spolupráce s CK bezchybná, vyšli nám maximálně vsříc, komunikace skvělá, nemám nejmenší výhrady. Pouze delegátka v místě pobytu mě nepříjemně překvapila svou neinformovaností. Na první schůzce jsem jako prvonávštěvník Kosu chtěla vědět, zda se dostanu autobusem z Kefalosu do Mastichari, neb jsme chtěli absolvovat výlet na Kalymnos. Dozvěděla jsem se, že se tam autobusem nedostanu, nebo jen velmi složitě, jen kamsi a pak neví, nebo taxíkem za 3 E za km (ca 30km). Že bude asi lepší tam nejezdit, nebo autem do přístavu, tam ho nechat...atd, atd... Tak jsem se pro jistotu přeptala řidičů a bylo mi řečeno, že tam zajíždí každý autobus z Kefalosu a spoje přímo navazují na odjezdy a příjezdy lodí z Kalymnu. Ach jo...Co nevěděla delegátka za 2 roky, zjistila jsem sama za 1 den. Jinak v pořádku, už jsme ji nepotřebovali, info bylo na nástěnce...